Seg dag

Idag så var jag hemma med Alicia för hon är fortfarande sjuk så blev ingen Spädis för oss :( men men hoppas på måndag :)
Mimmie var med hemma idag så är glad att mormor kom hit och va här till halv 3 hade inte orkat det idag själv då natten inte va den roligaste ont i benet och Alicia som vaknat massor :(

Nu har jag iaf bakat bullar men dom blev inte så bra lite små brända haha.
Inte van vid min ugn haha den är sjukt snabb hade nog räckt att ha dom inne i ca 3 min eller något ;) haha.

Men dom är säkert goda :)
Imon så är älsklingen hemma med barnen och jag och mormor ska åka till akuten IGEN för att dom ska kolla benet så att det inte spridit sig eller något.
Vilket jag tror att det gjort för det har blivit rödare :(
Men får se vad dom säger imorgon.

Det var la det hela hade tänkt att skriva nu.
Hörs imorgon igen.
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0