Måndag

Gick upp tidigt idag och fixade mig för att åka till Alingsås.
Jag och Alicia kom till akuten runt 9 tiden och satt där till 12 sen skrev jag ut mig och vi gick till Spädis ist :)
Det var BARA en förre mig innan jag skulle få träffa läkaren men jag hade absolut inte lust att sitta där i 1 timma eller längre.
Så jag får la gå tbx om benet inte är så som det ska vara efter antibiotika kuren är slut.

Hatar när läkarna säger att man ska komma tbx en viss dag och man ska sätta sig på akuten i flera timmar.
Varför kan dom inte bara ge än en tid ist. Trött på skiten asså.
Men aja så är det ju med läkarvården här. :(

Alicia hade iaf kul på Spädis men är fortfarande hängig och trött för det mesta.
Vi badade en liten stund förut det tyckte hon var kul :) och jag mysigt.

En bild på en inte alls så glad Alicia tidigare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0