Bättre sent än aldrig !

Dålig uppdatering som vanligt men har varit lite mycket nu.
Iaf den 7 mars så fick Alicia sin andra tand : ) Nu går det undan.

I tisdags så kom Fiddes systar med sina tre barn hit :)
Och stannade tills torsdag då hennes pappa kom och hämtade dom.
Så bjöd på mat innan dom skulle åka hem igen.

Det har varit mycket trevligt att ha dom här.
Mycket barn så man va rätt så trött på kvällarna.
Men sjukt mysigt iaf.
Och jag fick mysa med lilla Melwin. Sån söt liten bebis.
Alicia tyckte det var jätte roligt att hennes kusiner va här.
Dom lekte massor och hon och Liv gick och bytte nappar
tog nappen ur varandras mun och stoppade in en annan.
Så söta.
Och när Alicia har sett att Liv gick så har Alicia försökt
att stå upp själv hela tiden : ) Så roligt.

I tisdag/onsdags så började jag få jätte ont i vaden så i fredags så
fick jag en tid hos läkaren på vårdcentralen men han sa att det
inte var något bara att jag skulle ta smärtlindring och ja så som dom
brukar säga när man går till vårdcentralen.
Men igår å hade det blivit värre och kunde knappt gå
kunde inte sträcka ut benet helt och så vidare.
Så blev att åka till akuten i Alingsås och där fick jag en spruta i magen
som ska förhindra blodpropp och så fick jag en remiss till ultraljud idag
så blir att åka till Alingsås idag igen.
Vet inte vilken tid än. Läkaren sa att jag skulle ringa dom men på lappen
står det att dom ringer upp. Men jag får la ringa vid 10 och kolla med dom.

Sen imon så blir det ev spädis med och det är med i Alingsås.
Och då ska Mimmie med också om det är lugnt för spädis att hon får följa med.
Den 13 fyller även Mimmie hela 5år.
Lilla Mimmie börjar bli stor.

Well well ska försöka skriva senare idag om hur det går
på sjukhuset.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0