Tisdag

Vid 11.30 kom min moster, Alma och mormor
och hämtade Alicia så jag kunde tvätta och städa.
Älsklingen har ju ont i ryggen.
Så idag så var han hos läkaren och det visade sig
vara inflamation i ryggen :(

Och jag har självklart inte städat klart. haha.
Brukar vara så men har bara köket och badrummet kvar :)
Samt sätta upp andra gardiner.
Det får la bli imon så att man har det rent och fint här hemma.

Imon ska älsklingen skriva kontrakt på jobbet och så
ska han hämta Mimmie på "skolan".
Min mamma kommer imon med efter jobbet.
Va någon vecka sedan man träffade henne nu.
Men så blir det när hon har flyttat in till stan som jag
nästan aldrig åker.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0