Städmani

Kan la slänga in ett inlägg medans jag ändå satte mig ner.
Håller på att städa köket :P
Det är la typ bara ugnen kvar att göra rent och jag får la ta den då.
Annars så kommer det inte att bli av och den är sketen kan jag säga.
Luktar fan när man använder den.
Så dax att göra rent. Svar JA.

Well well annars idag så har jag inte gjort så mycket.
Denise kom över på en kopp kaffe.
Sen så gick vioch slängde skräpet och så gick jag och Alicia
över till henne.
Sen hem igen gav Alicia mat och så fick hon leka lite sen så badade vi.
Ett riktiggt vild djur är hon i vattnet kan ju säga att golvet är blött när
hon har badat klart. Haha.
Och nu så sover hon sen klockan 19.00.

Och jag har fixat och donat.
Hade en kartong med Barbie och tillbehör dom ligger nu i en låda
i hyllan.
Så sjukt skönt att den kartongen är borta nu :)

Nä nu får jag la ta och fixa ugnen då :P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0