Nyår

Ja då va det samma sak igen, haha.
Har tänkt att skriva men så har det inte blivit av.
Iaf på nyår så åkte jag och lämnade Alicia hos sin
morfar för att hon skulle sova hos sin moster.
Hon skulle äta nyårsmiddag där.
Skönt för mig att slippa åka till Hulan och lämna
Alicia och ist bara åka till Stenkullen :)

Sen bar det hemåt men först upp till
Denise, Benny och Lucas för Fidde hade gått dit.
Va där i en timma eller något sen gick
jag hem för att fixa mig.

Innan vi åkte så gick vi till Denise igen och satt och tjöta
sen till bussen för att åka till Rask :)
Kvällen började trevligt med inte allt för mycket folk.
Men senare så spårade allt ut totalt :(
Själv tycker jag att vi bara skulle varit vi som var från början
men det kom mer folk som inte borde kommit alls.
(vad jag tycker iaf)
För det var efter det som allt spårade ut.
Men hade en trevlig kväll med Älsklingen :)
Nästa nyår blir det dock bara att vara hemma med barnen
har vi sagt.
Äta något gott och smälla raketer : )

Jag och Älsklingen på 12 slaget :)


Nä just nu så har jag inget att skriva + att
det låter som att lilla Alicia börjar vakan med :)

Tjingenling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0