my day

När jag ändå håller på att blogga så kan jag
ju skriva om igår och idag med.

Igår så åkte jag och lämnade Alicia hos sin gammel mormor
för att hon skulle sova där :)
Blev kvar tills Alicia skulle sova.
Och mormor körde mig till lerum så jag hann med bussen.
Syrran va kvar med Alicia :)

När jag kom hem så blev det mysa ner sig i soffan :)
Helt underbart.

Och idag så hämtade moster mig i lerum och vi åkte till
mormor och åt mat sen bar det av till min mamma :)
Så nu vet jag iaf vart mamma bor. :P

När vi kom hem så hade Alicia somnat i bilden så trode inte att
hon skulle somna hemma runt 7.
Så hon fick leka lite iaf. Och bada en liten stund.
Sen åkte pyjamasen på och lägga sig i soffan och
dricka vällingen.
Och nu ligger hon och sover så gott :D

Hoppas på en bra natt som mormor inte hade fått då Alicia
bestämde sig för att vara vaken i 2 timmar på natten.

Imon ska vi till spädis :) Trivs så mycket där att det inte
går att beskriva.
Så tråkigt att det inte är så längt kvar tills man slutar :(
Men så får man komma på fikat ofta :P hehe.

Aja nu ska jag titta på film och dricka kaffe :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0