Fredag

Yes då sitter man här igen då.
Dottern sover och killen är med kompisar och dricker.
Dom ska till basic och ha det kul medans jag får sitta hemma.
Så vad ska man göra då.
Jo sitta och pilla på datorn och tröka.

Just nu så har jag börjat med videofyme och det går la sådär.
Försöker få upp en video här. Jag har publicerat den men den
har inte kommit upp än men det kanske dröjer ett tag, jag har ingen aning.
Antingen så kommer den upp eller inte återstår att se. Haha.

Well well idag så har man inte gjort så mycket.
Det gamla vanliga tagit hand om dottern busat med henne
och den andra så klart som åkte till sin mamma idag.
Diskat har jag gjort med men nu är det disk igen :(
Fy vad jag hatar disk men men så e det antingen de eller
inte äta alls.
Det funkar ju inte.

Min syster kom även på besök idag.
Alicia fick en tidig 1års present :)


Alicia tyckte dock att kartongen va roligare :P haha.

Hade även tänkt att klippa mig idag men det får bli någon annan
dag då. Hann inte göra det idag.
Och imon så har dom inte öppet om jag inte åker och klipper mig någon
annan stans då ;)

Så här har jag tänkt att klippa mig :)


Kanske kommer ett inlägg lite senare men nu ska jag
kolla runt lite på datan :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0