Frågan är ?!

Vad ska man göra idag då.
Trode att Fiddes syster och hennes pappa skulle komma idag.
Men så blev det inte. Nej nej.
Men Mimmie kommer hit idag iaf för hennes mamma ska jobba kvällen.
Eller något.
Och imon så börjar älsklingen att jobba :D.

Men vad ska man hitta på idag då.
Lär la bli att städa städa städa.
Så otrologt tråkigt men skönt när det är rent och fint.
Så ska kolla med älsklingen om han kan ta med sig Alicia
när han åker och hämtar Mimmie så jag kan städa för mig själv :)

Funderar även på att klippa mig på måndag beroende på vilken till älsklingen
kommer hem från jobbet då det stänger vid 18.
Och har inte lust att dra med mig Alicia dit.
Det går om hon sover men annars inte.
Får la se hur det blir.

Nä nu ska jag dricka kaffe. Kopp nr 3 sen klockan 08.30 typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0