.......

Yes då sitter man här igen.
Alicia sover och Mimmie tittar på film.

Jag har letat efter en design och nu har jag en som jag gillar.
Men får inte ordning på den då jag inte vet hur man ska göra. haha.
Vill ha en presonlig design med bilder men jag kan inte göra det själv.
Så om det finns någon vänlig själ där ute som
kanske har lust att hjälpa mig med det :)


Älsklingen har innebandy match hoppas att dom
vinner denna gången då. Hehe.

Btw, kan ju säga att det var tur att man inte kom hem
igår och var jätte full,
för när jag kom hem och hade lagt mig i sängen så började
Alicia att vrida och vända sig hosta och ha sig.
Så fick ta upp henne och lägga henne jämte mig tills hon somnade
så la jag ner henne i hennes säng igen.

Så natten har inte varit så jätte rolig precis.
Men men så är det ibland.

Aja nu är Alicia vaken och är inte alls glad.
Så gfår ta henne nu.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0