BVC idag

Idag ska vi till BVC (11.30).
Segt att det är den tiden Alicia äter men
hon får äta tidigare idag ist :)

Ska bli kul att se hur lång hon har blivit ochvad hon väger.
Och min syster ska komma och hälsa på idag :)
Jag måste även ta mig hem till henne och mamma
någon dag och kolla var dom bor och hur det ser ut.
Dom flyttade ju i fredags :(
Kul för mamma som har tjötat i evigheter om att få flytta in till
stan men tråkigare för mig som inte kommer att träffa dom så ofta :(
Men men det löser sig alltid.

Mormor var här en sväng i går och då sa hon till Alicia,
- När  kommer du och sover över hos mig nästa gång ?
Jag - Du kan ta henne i helgen om du vill. haha
Men hon jobbade fredag och lördag dag.
Så hon kanske kan ha henne på lördag ef till söndag :)
Då har jag och Älsklingen lite egentid och man kan få sova ut lite :D
Men det återstår att se om det blir så eller inte.

Well well ska fixa och så nu innan vi ska promenera till BVC.

Skriver senare.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0