My day :)

Jag är kass på att uppdatera men så e det.
Ska försöka att komma ïhåg det varje dag
jag får la sätta upp en postitlapp någonstans där det står
GLÖM EJ ATT BLOGGA haha.

Men iaf, idag så kom syrran och hämtade Alicia och åkte och
hälsade på Jennie och Tuva.
Jag tvättade dock bara två maskiner idag, hade inte lust mer mera.
Ska ändå tvätta på fredag igen :P hehe.
Efter tvätten va klar så åkte vi in till stan för att dom skulle kolla
på vagnen och skicka iväg en kopia på kvittot och så till BRIO.
Får se när dom hör av sig så man vet vad dom kommer att göra.
Antingen så kommer dom la bara byta ut plastet "fönstret" som dom säger.
Eller så får jag en ny syflett. Bara att vänta och se.

Och precis så skickade jag in mitt CV och personligt brev angående ett jobb.
Kan ju hoppas att man kan få jobba på helgerna och någon vardag beroende
på om jag kan fixa barnvakt. Och att man kan få jobba en del i sommar.
Hade varit sjukt skönt vill värkligen börja jobba nu.
Det var ett si så där 4år sen jag sa upp mig från McDonalds och
tog studenten 2009 efter det så har jag bara jobbat några få tal gånger som
vikarie på förskolor.
Sen så kom ju Alicia : ) Min prinsessa, Så dax att börja jobba svar ja :D

Hoppas hoppas hoppas nu. Måste jobba.

Imon så blir det spädis ska bli trevlit trevligt.
Och jag ska gå och lägga mig tidigt idag med.
Senast 12 iaf.

Tjingeling
Hörs imon (hoppas jag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0