kort kort kort

Igår så kllippte jag av mig håret :) haha
Jag var lite nervös över det kan jag säga
det var ju en del som klipptes bort :P
Men det är skönt att blivit av med allt hår som va slitet.
och sönder färgat. haha.

Så här ser mitt hår ut nu.



Känns konstigt att inte ha långt hår och att inte kunna sätta upp en tofs när
man känner fört. Men men.
Kommer ta ett tag att vänja sig vid detta.
Och det tråkiga e att min älskling gillar det inte alls.
Men det får han ta när han är tsm med mig. Tihi.

Idag skulle jag få besök av sofie från spädis men
hon kunde inte komma på grund av att hennes dotter va sjuk.
Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på ist.
Försöker få tag på Taxen för hon skulle träffa Sara inne istan
idag så kanske kan åka in och träffa dom då :D

Skriver senare
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0