helgen

I fredags så var Johanna och Alice här på fika :)
Mycket trevligt. Första gången jag träffade Alice med.
Dom lekte bra tsm :)
Får göras om någon dag.

Senare så åkte jag in till stan och lämnade Alicia till min
mamma. För hon skulle ha henne under helgen :)
När jag hade lämnat av Alicia så gick jag och älsklingen
runt lite i stan för att han skulle köpa ett par byxor en tröja,
tjock tröja och kalsonger.
Sen så åkte vi hem.
Och så var det bara att börja med tvätten.
När jag var klar med det så gick vi ocg la oss.
Upp klockan 05.30 för att fixa sig.
06.57 tog vi bussen in till stan och mötte upp
Jonas, Steffy, Camillia, Björn, Nette och Andreas sen
bar det av till stena terminalen för att åka till Danmark :)

Var en mycket trevlig resa med massa skratt och skof :)
När vi kom iland så åkte vi hem till Camilla och Björn och fortsatte
att festa där :)

Ïgår när vi åkte där ifrån så hämtade vi upp Alicia och åkte hem.
Blev en slapp dag för min del.
Älsklingen hade innebandy match :P.

Och än så länge idag så har jag inte gjort så mycket.
Alicia ligger och sover och jag passar på att blogga lite.

Hörs senare
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0