: )

Får börja med att säga grattis till Denise och Benny som fick
en dotter idag : )
Och grattis till Tuva som fyller 1år :)

Helt sjukt vad tiden går fort.
Inte långt kvar tills Alicia fyller 1år nu.

Idag haar jag absolut inte gjort något bara varit hemma med
Alicia.
Eller a jag har gjort det man brukar när man är hemma,
det vill säga diska och vikt tvätt.
Har även gjort en äpplepaj.
Annars så hade jag fått slänga mina äpplen så det fick bli en
äpplepaj ist :D Mumma va den.

Imon ska vi på kalas och innan det kanske det
blir till stan och träffa Taxen med kille och hans son :)

Btw jag är så jä*la bebis sjuk just nu så det är inte sant.
Så tycker att Denise ska komma hem med sin lilla Vilda
så jag kan få hålla och myssa med henne.

Åååh vad jag längtar tills man skaffar en egen bebis igen :)
Men det blir inte än på ett tag.
Även om jag hade velat ha en nu :P

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0