....

Nu va det la dax att skriva lite igen då :P hehe.

Idag så var jag och Alicia på spädis.
Det var bara jag och en annan mamma fär idag.
Trevligt när inte alla är där, men det är roligare
när alla är där.
Lite mera fart då :P

Nu sitter jag i soffan och slappar.
Älsklingen vaknade precis efter att ha sovit sen typ 6.
eller något.

Btw, hade mycket trevligt i jönköping,
tråkigt att vi inte kunde stanna längre bara,
eller att vi inte åkte ner tidigare.
Men men kommer flrea tillfällen.

En bild på mina två älsklingar som sov midda i soffan i jönköping.



Well well kommer inte på något mera att skriva just nu.
Men har la glömt något som vanligt :P haha

Aja ska försöka sova tidigt idag så skriver mera imon

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0