Dagen

Dagen börjar som vanligt med att gå upp med Alicia.
Ge henne och mig själv frukost :)
Älsklingen åkte till jobbet.
Sen så ringde syrran och frågade vad jag skulle göra idag och jag sa
att vi inte skulle göra något alls.
Då sa hon - Då kommer jag och mormor sen då.

Ja så mormor och syrran kom hit. Vi åt smörgåsar och drack kaffe.
Lite besviken på att mormor inte köpte med sig semlor. haha nä.
Mormor va som vanligt stressad så hon åkte hem runt 2 kanske och
syrran stannade kvar till 7. :)
Alltid trevligt med sällskap.

Sedan så gick vi över till Denise och tog en kaffe och
mös med lilla Vilda :)
Snacka om att man är bebis sjuk nu.
Denise du kan vänta dig besök nästan varje dag nu :D
Hoppas du går med på det. hehe.

Vad har jag mera gjort idag.
Hmm, diskat lagat mat två gånger först middag sen
så ställde jag mig och gjorde korvstroganoff med ris när Alicia
låg och sov så att min älskling kan ha med sig mat till jobbet.
Visst e jag snäll som gör det :P

Imon får jag se vad som händer.
Pratade med mormor om att jag ville åka till vattenpalatset
och bada med Alicia.
Men det är ju förjälva dyrt (tycker jag)
iaf när man får betala 100:- för mig och 50:- för Alicia
då man ändå inte kan bada länge.
Så tråkigt att dom ska höja priserna hela tiden.
Snart kommer det la kosta 200:- för en vuxen. :(

Men men ska iaf följa med syrran till pappa imon så han
kan få busa med Alicia lite :)

Ska lägga upp två bilder med men det gör jag från mobilen.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0