Några bilder

Dålig uppdatering jag vet.
Det händer ofta när det gäller mig. hehe.
Ska försöka ändra på detta på något sett :P.

Iaf idag så har jag och Alicia varit på spädis :)
Mycket trevligt känns som det var en evighet sen vi var där sist.
Och snart så fyller Alicia 1år och då är det ingen spädis för
oss längre :(
Vi ska fira Alicia den 7 maj.

Lite bilder från dom senaste dagarna.

Alicia ska ta morfars katt :)


När vi var och tittade på älsklingen när han hade match



Alicia på morgonen (bilxten var inte rolig)


Alicia gillar sina skor eller?


Mimmie ville vara med på kort med :)


Alicia på tåget hem från spädis


Det blev en del bilder i detta inlägget men så fick det bli :)

Nä nu ska jag ta och göra mig lite kaffe och kvällsmat till lilla
Mimmie :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0