Många dagar

Dålig uppdatering som vanligt hehe.

Men iaf i Fredags så åkte jag, Fidde ocg Alicia till Jönköping.
Blev tre rätters midda hos Emelie sen hem till Fiddes
mamma och sov där.
Mysigt att komma bort lite :)

När vi åkte hem så skulle Fidde ha innebandy match så
stoppet blev i floda.
Man kan ju inte säga att det va någon match för det var många som inte
kunde komma i det andra laget så några spelare fick gå över och
spela med dom.
Och sen så fick vi skjuts till Gråbo :)
Väl hemma så va det att natta Alicia sen blev det sängen för mig med.

I måndags så va jag på spädbarnsgruppen :)
Åkte till lerum för att träffa Fidde innan han skulle ha fotbolls match.
Och då träffade jag morfar och mamma och så kom mormor med. Hehe.

Igår så gjorde jag inte mycket alls tvättade vid 7 sen bara slappade.

Och idag då så åkte jag hem till mamma och syster innan dom skulle dra
till landvetter för att åka till Turkiet i 2 veckor.
JAG VILL MED.

Passade på att tvätta Alicias nya kläder med när jag va hos mamma.

Nu sitter jag här och dricker kaffe har precia ätit mat och Alicia ligger
på golvet och leker.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0