Tisdag

Idag så åkte jag till Lerum och träffade min
syster, Jennie och så klart lilla Tuva :)
Tog oss en fika på Ahlsens och tjötade.
Morfar kom även en stund.
Alicia somnade i knät på sin gamel morfar :D

Sen så åkte jag med syster till hulan så jag kunde handla,
hade typ bara 10st blöjor kvar så det var änna dax
att handla det + lite mat.
Ska handla mera om det blir imon eller på torsdag efter
spädis.
För ska ändå ner till hulan då för ska till lokalen
och spela bingo med tanterna :)
Så jä***a roligt :D

Well well.
Idag så somnade Alicia tidigare än vad hon brukar
en timma för att vara exakt. (19.30)
Så nu återstår att se hur natten kommer att vara,
när hon vaknar första gången och vill ha lite välling
och när hon vaknar på morgonen och är jätte pigg
och inte låter mamma sova :P

Men så e det ju det är bara att gå upp med ett
leende och sätta på kaffe och fixa gröt till henne :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0