The day

Har inte gjort så mycket idag.
Va borta hos Melissa en sväng vid halv 7 och drack
kaffe och så fick jag lite mat med :D Mumma.

Alicia somnade i vagnen en liten stund men vaknade
av att Melissa pratade och att hennes hund hoppade och
höll på.
Men hon blev inte grinig bara en pytte stund.

Sen så gick vi hem och ammade Alicia lite och så
gjorde hon nr 2 och sedan så badade vi en stund.
Satte på henne pyjamasen och ammade henne och nu ligger
hon och sover sen en timma tbx typ.
Hon vaknade till och började grina men stoppade in
nappen och hon somnade om :)

Helt underbart att hon tar nappen igen.
Det underlättar en del.

Hoppas även på att hon kommer att vara snäll inatt igen
och sova LÄNGE :)

Jag borde ju passa på att sova jag med men jag ska titta på
L.A gigalo som just nu går på tv4 :)

Tudelu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0