The day

Mormor kom och hämtade mig och Alicia
vid 2 idag.
Mormor bjöd på midda :) Mumms.

Blev en sväng till affären för min och Alicias del
när vi kom till mormor.
Behövde köpa välling, barn mat och gröt.

Träffade även mamma och syster i affären.
Gick med hem till mamma och prata lite innan
maten va klar.
När klockan blev 6 så gich jag tbx till syrran
tills mormor körde hem mig.

Och nu e jag hemma såklart :)
Alicia ligger och sover och jag har lite tid för mig själv :)

Kommer nor gå och lägga mig hyfsat tidigt idag,
gubben är ju inte hemma och vet inte när han kommer.

Alicia tidigare idag (inte så glad)



Well well nu ska jag återgå till att inte göra något alls
eller om jag ska ta och diska kanske. haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0