. . .

Jag och Alicia tidigare idag :)



Hon somnade strax innan bingolotto började och
vaknade när det var slut.
Jag hann duscha innan iaf :)
Satte på henne pyjamasen och gav henne välling och hon somnade
om igen.
Hoppas på en bra natt.
Att hon kanske inte vaknar förens 6 iaf första gången.

Inatt så vaknade hon vid 02.20 och då kunde jag inte bara stoppa
in nappen så hon somnade om utan va tvungen att gå upp
och värma välling.
Sen så sov hon till kanske 8 la henne i sängen jämte mig och Fidde
och hon somnade om och vi vaknade inte förens 10.30
sjukt skönt att få sova ut lite :)

Imon blir det att åka till spädis igen :D
Sen när jag slutar så ska Vio komma på besök.
Om det blir så då :P.

Nä nu ska jag ta och lägga över lite bilder och videos från
mobilen till datan tror jag och kanske lägga över alla bilder
jag har på datan till min Hdisk.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0