Saknar dig

I söndags så var jag ju hos läkaren men dom viste inte vad det
kunde vara och kunde ignet göra.
Han sa att jag skulle vända mig till min vårdcentral och utgå där
ifrån. Och kanske bli skickad till röntgen.
Men skönt e det ett jag inte har aft ont alls i mitt ben nu varken igår eller
idag :)
(bara för att jag skriver detta så kommer jag att få ont sen) haha

Hälsade även på min älskling på sjukhuset.
Han mådde inte bra alls.
Han kan inte äta och mår illa :(

Va på spädis i går och efter det så va jag och Alicia och
hälsade på igen.
vill bara att älsklingen ska bli bättre och att han kan äta
så han kan få komma hem.
Tråkigt utan honom här hemma.
Känns så tomt.

Idag ska jag till BM och göra en efter koll där nere efter
jag har satt in spirelen.
Så ska kolla med henne om det är på grund av den som jag har
ont i mitt ben.
Om så är fallet så åker den ut.
När jag e klar där så blir det en tropp till Alingsås
och hälsa på älsklingen.
och denna gången ska jag inte glömma att ta med mig kalingar till honom. haha

Well well nnu ska jag fixa mig ocg Alicia så vi är redo att åka sen.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0