Lördag

Jobbig dag.
Drog till floda för att titta på när gubben spelade innebandy.
Men jag stod utanför för Alicia somnade i vagnen.
Han kommer ut när dom spelat klart och säger att han ska
åka till sjukhuset :( Så där stannar han i natt.

Mimmie fick följa med mig hem, men hennes mamma kom och hämtade
henne, sen så såg hon att hon skulle jobba tidigt imon.
Så hon kom tbx med Mimmie hit.

Och imon ska jag till sjukhuset i Alingsås för att jag har smärta och
stickningar i vänster ben.
Tog en tablett förut och nu har det släppt.
Men det kommer la tbx senare eller imon igen.

Iaf imon ska vi ta bussen vid 10 och barnen lämnar
jag hos min moster.

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0