Kass på att uppdatera

Frukansvärt kass e jag. Men men så e det. haha

I torsdags så var jag på BVC med Alicia & månaders läkarbesök.
(6månader och 13dagar)
Vikt: 8555g
Längd: 68cm

Idag så fick jag filmat när Alicia tog sig framåt.
Så underbart söt e hon.
Hon kan inte krypa men hon tar sig fram genom att åla
sig typ :)
MEn det dröjer nog inte länge till innan hon kryper.
Hon kommer upp med benen men då ligger hon bara
och pussar golvet :) haha.

Vad har jag gjort mer idag då.
Hmm, jo mormor kom hit och vi tog en promenad och
så gick vi hem till mig fikade lite och drack kaffe.
Sen vid 3 så kom sara och åkte hem vid 6.
Sen så har jag inte gjort så mycket.
Busat med Alicia och nu ligger hon och sover,
jag har ätit mat och ducshat och nu så sitter jag här.

Imon hoppas jag att det blir spädis, dom var sjuka i
torsdags och i måndags så förhoppningsvis så
är dom friska imon : )
Efter spädis så ska jag lämna Alicia till Fidde och Mimmie
och jag ska till hulan och spela BINGO med mamma
och kanske Sara, syrran är ju sjuk nu igen så hon kommer
nog inte att följa med.

Nu har jag nog inte så mycket mera att skriva,
förutom att jag eventuellt ska till ULLARED på måndag :D

Kommer ett inlägg med bilder med. :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0