en fråga och lite annat

Blev ingen mammagrupp för mig idag.¨
Då lilla Alicia är lite förkyld.
Tur att hin inte är jätte förkyld.
Näsan bara rinner lite så hoppas det går över snabbt.

Idag händer inte mycket blir bara att vara inne.
Kanske ska till Denise och ta en kopp kaffe ocg tjöta lite
men återstår att se.
och hade behövt kolla om det finns någon tvätt tid någon dag.
inte så mycket tvätt men bättre att tvätta innan det blir aldeles
för mycket.

Nu somnade äntligen Alicia med.
Hon somnade jämte mig i soffan, men när jag reste mig upp
vaknade hon och ville inte somna om igen.
så har hållt på ett tag nu för att få henne att somna.
Nu  ligger hon jämte sin pappa i sängen och sover.

Det senste så har Alicia varit jätte trött vad kan det bero på ?
Tycker hon sover jätte mycket.
Och hon sover hela nätterna vaknar runt 6-7 och somnar om till 8-9
sen äter hon gröt är vaken kanske ca 30-40 min och sover igen.
och så håller det på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0