Våran dag

Dagen började med att syster gick till tvättstugen klockan 7.
Jag ammade fisen och myste lite.
När syster va klar med tvätten så hoppade jag in i duschen
och fixade mig lite. Sen åt frulle och så va det dax att amma fisen igen.
Sen så fick syster mysa med henne så jag kunde fixa klart mig.

Sedan så tog vi bussen till lerum gick till banken så jag kunde
skriva ut papper och lämna på soc så jag kan få mina pengar så jag
kan betala räkningarna.
Detta skulle jag göra igår när jag åkte till lerum för att ta en fika och promenad
med Sara men jag tänkte inte på att jag var tvungen att gå till banken
och den stängde ju klockan 1 och jag var inte i lerum förens 4 men men
fick det gjort idag ist.
När vi var klara i lerum så tog vi tåget till partille för att gå runt lite på Allum.
Syster ville ha en lyxshake och det fick hon. Även jag tog en och den var ricktigt gooooood :)
Vi köpte en prisent till farmor som fyller år idag.
Efter allum så tog vi tåget till floda och gick till farmor och fikade och pratade :)

Och nu e jag hemma igen.
Jag dricker kaffe och tittar lite på tv och fisen SOVER :)
Måste ta tag i alla mina kläder och fixa i garderoben så får ta och göra det snart.
Måste få det gjort inte så roligt när det ligger kläder på hela sängen
och i kartonger. Haha.
Men så e det när man har en liten bebis man hinner inte med något alls.

En bild på fisen från idag :


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0