Några dagar

Inte skrivit på ett par dagar nui som vanligt. Hehe
Har inte gjort så mycket men har inte haft orken att skriva.

I onsdags så var jag på BVC med Alicia.
Då vägde hon 3676g och 52cm lång. 

I torsdags så var jag på spädbarnsgruppen i Alingsås
för första gången.
Det var mycket trevligt :) Trevlig personal och trevliga mammor.
Det var även en mamma där som var på bb samtidigt som mig,
men hon fick sin bebis en dag innan :)
Efter spädbarnsgruppen så åkte jag hem till mamma och är här fortfarande.
I tordsags så blev det bingo i lokalen, och jag vann kaffe och presentkort.
Fisen var duktig och sov hela tiden : )

I fredags så åkte jag in till stan och möte upp mamma efter jobbet.
Så gick vi runt i stan och shoppade lite.
Blev 2st amningsbh och 2st amningslinnen till mig och snuttisar, leksak och
en temp till fisen :)

Idag så har jag, fisen, mamma och mormor varit inne i stan och
kollat på Göteborgsvarvet. Gött att komma ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0