: )

Natten va inte rolig asså.
Alicia höll mig vaken från 02.30-05.00 :(
När min syster hade åkt till skolan så la jag mig och Alicia
i sängen och sov i två timmar.
Först så fick jag amma henne tills hon somnade sen
så kunde jag sova med, det var jätte skönt att få sova dom
två timmarna vill jag lova.

Pappa Fidde va här en stund för att få träffa sin dotter.
Han blev inte kvar så länge för hans andra dotter hade
bråkat med sin mamma och hon ville vara med sin pappa.
Så han fick åka hem och hämta henne.
Men dom ska komma hit imon så att hon får träffa sin lillasyster lite.

Två bilder jag tog igår:



Min moster och Alicia när vi var på IKEA.



Min kusin Alma tycket att Alicia skulle ligga i docksängen så vi fick testa detta :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0