40+4

4 dagar över tiden nu !
Börjar bli riktigt jobbigt vill bara att hon ska komma ut nu.
Känns inte änns som att det är på g.
Sammandragningar och tryck neråt har jag ju och lite molande "mensvärk"
men det håller sig på samma grad hela tiden.

Idag så åkte jag till stan med mormor och hennes kompis
som förövrigt var en riktig tjötröv (orkade inte med henne).
Vi tog bussen till stan för mormor gillar att åka bussen inte lika mycket folk.
Men den jäveln som körde bussen borde inte få jobba asså.
Han körde som en biltjuv och så tvärnitade han när han såg en polis
man bara "hallå HÖGGRAVID KVINNA PÅ BUSSEN".
Och dom håller på att bygga om vid vägen men så det är massa hål och skit
i vägen och han körde skitfort.
Om han ska köra bussen nösta gång jag ska åka så åker jag fan inte med.
Trode seriöst jag skulle dö.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0