110531

Nu har man pratat med försäkringskassan och fixat det som blev fel :)
Så nu hoppas jag att jag får pengarna nästa månad.

På BVC idag så vägde Alicia 4136g alltså har hon gått upp
134g sen i fredags :)
Tjejen börjar bli stor nu : )
Och imon så är hon 4 veckor.

Just nu så tittar jag på tv och Fisen ligger i soffan brevid mig
och kommer snart att börja gnälla för att hon inte vill ligga där.

Jag måste duscha men jag får la göra det imon innan jag ska iväg.
Min kusin tar nämnligen studenten imon men jag ska inte kolla när
han springer ut för jag orkar inte ta mig till stan och sedan till
Lerum igen.
Så blir att åka till Lerum och kolla på dom som tar studenten där
och sedan gå till kusinens pappa efter.

Nä nu får jag sluta skriva min bebis börjar grina nu så jag får ta upp henne.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0