110527

Idag så har jag haft besök utav Alicias pappa och hennes halvsyster.
Mycket trevligt. Lagade mat till oss, det blev korvstroganoff :)
Vi var på BVC med Alicia när dom kom hit.
Nu väger hon 4002g och är 53cm lång :)

Efter dom hade åkt hem så kom min mamma hit :)
Och lite senare så kom även min mormor.
Vi badade Alicia som inte alls tyckte det va så roligt idag,
men hon hade ju nästan precis vaknat så det var ju inte så konstigt.
Vi tattade på så ska det låta och en liten stund efter det så åkte dom hem.

Så nu sitter jag här hemma och glor lite på filmen som går på 3an.
Men snart så blir det att sova så man orkar dagen imon för ska
till sävedalen på vårmarknad med moster och kusin Alma.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0