110526

Alicia har varit grinig idag så blev ingen mammagrupp för mig.
Men Johanna kom hit :)
Vi tog en liten promenad tills jag fick ett sms av Melissa som
ville komma på kaffe så vi gick hem till mig.
Och självklart för att man är så kaffe sugen så finns det ingen ström :(
Men dom kom tbx efter ett tag så vi fick vårat kaffe.
Gerholt och Macke kom även hit och tjötade en stund.
Och senare så kom Denise och Lucas på besök.

Syster kom hit efter skolan men åkte hem till mamma för
att få sova ut då hon ska jobba hela helgen så jag och Fisen
blir själva inatt.
Hon ska få sova jämte mig i sängen så jag hoppas att hon kommer
sova bra då hon knappt sovit något alls under dagen.

Snart så blir det sängen för mig och fisen så man kan få sova lite iaf.
Imon ska vi till BVC och vägas och mätas :)
Och pappa Fidde kommer och halvsyster Mimmie, ska bli trevligt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0