110515

Inatt blir det första natten jag är själv med Alicia.
Annars så har jag haft min syster här och i helgen så va
Rebacca här :)
Men det kommer att gå så bra så dom har ju inte gjort något
annat än att sovit på nätterna.
Det e ju bara jag som kan amma henne :P hehe.

Hoppas att hon är lika snäll som vanligt på natten
för jag är jätte trött.

Jag och Alicia somnade i soffan förut innan mamma och syster kom
med lite av sakerna jag har kvar hemma hos mamma.

Imon så ska jag ringa till spädbarnsgruppen och kolla om det är
okej om jag kommer och mormor kanske ska köra mig så
slipper ta buss och tåg iaf till Allingsås.
ska bli skönt att komma iväg lite och träffa andra mammor och bebisar :)

Nä nu ska jaag titta på PS I love you som går på 4an nu.
Har för mig att den inte va så bra men får kolla en stund iaf innan det blir sängen.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0