Vagn köp : )

Har varit och köpt en barnvagn idag med mormor : )
Det blev denna:


Och babyskyddet (bilbarnstolen) till med.
Tack så jätte mycket för vagnen mormor :) Älskar dig du är bäst. <3

Det roligaste är att mormor hatar att köra in till stan och undviker att göra det helt och hållet men idag så fick hon åka in ändå så vi kunde komma till backaplan.
Och det gick så bra så :) Även om mormor satt och sa nej det går inte jag kan inte vi kommer kmomma fel. haha. Men rätt det kom vi : ).
Mormor kan om hon vill. Tihi.

Iaf nu är jag hemma och Rask är med mig, hon sitter och pluggar och jag sitter här vid datan.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Fia

Vilken fin vagn ni köpt =)

2011-03-07 @ 15:49:24
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0