sjukan

Blev inte så mycket sovande efter cougar town i tisdags. Blev att ringa ambulansen och åka till sjukhuset iat för fick en ganska så stor blödning.
Så ligger fortrarande på sjukhuset men allt är bra med mig och bebis mår bra med.
Det tråkigaste är att jag är sängliggande får inte göra så mycket annat än att gå på toa om jag behöver det annsrs så måste jag ligga kvar i sängen.
Syster är här med mig men hon åker hem sen.

Eftersom jag har flyttats runt och nu ligger på special bb så delar jag rum med en annan så får jag inte ha någon sovandes här så blir en natt medmig själv : ( Men jag klarar la mig allt verkar ju vara bra nu så behöver inte oroa mig så mycket på att bebisen vill titta ut just nu.
Sammandragningarna har även minskat bra bra.

Får se hur länga jag får ligga kvar här om jag får åka hem imon eller om jag blir kvar ytligare någon/några dagar. Återstår att se.
Imon kommer iaf mormor hit och är med mig.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0