Shopping

Jag och Elin gick till lindex eller a gick och gick tog bilen. haha

Detta köpte Elin till bebisen :)


Så snöll hon är :) Tack så jätte mycket Elin. <3

Och detta köpte jag själv


Och så köpte jag en lång svart kjol till mig själv :P

Mamma åkte till en kompis och syster är ju i Malmö så är hemma själv nu och blir själv ikväll med.
Trist men aja. Blir att titta på tv ska kolla på Billy Madison vid 21.30 iaf.
Kommer inte någpt specielt på tv innan så vet inte vad jag ska göra.
Kanske sova lite :P Det är aldrig fel att vila lite.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

ooh blir det en liten tjej tro? Då får mina flickor en liten tjejkusin till.. Hehe Nämligen min storebror du ska ha barn med :) Hoppas allt går bra. Kram

2011-03-18 @ 21:37:35
URL: http://mywaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0