Jag vill

Är så sjukt sugen på att åka till ullared nu.
Men bara för att jag fick den nedrans blödningen så får det vänta tills lill tjejen kommer ut.
Känns säkrare så.
Eftersom jag måste ta det lugnt. Men jag kom med iden att man kunde fixa en rullstol så kan jag sitta i den så kan man åka iaf :P haha. Men men så bir det la inte.
Så det e bara att vänta tills hon vill titta ut <3

Det dröjer nog inte så länge skulle jag tro.
Kommer nog tidigare än 28 April. Men hon får inte komma den 22 April för jag ska äta påskmat hemma : )

Tänka sig att snart är det påsk och jag kommer ihåg förra påsken som om den va igår.
Då va jag tsm med pappan till den lille som kommer.
Det var fint väder och han va här med sin dotter hela helgen. : ) Hade otroligt trevligt fasten det hände en massa som jag tror att han ångrar starkt den helgen.
Men jag hade trevligt iaf.

Ibland önskar man att det var som då.
Men när man funkar bättre som kompisar så är det kompisar man ska vara.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har också bf 28 april =)

2011-03-20 @ 21:41:19
URL: http://liveandlooove.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0