God morgon

Ja kvar ligger man här på sjukhuset tråkigt som f*n. Har ont i hela kroppen av att ha legat i denna sängen inte bekväm alls. Längtar tills jag får åka hem och sova i mon goa säng igen.
Dom är inte så bra koll på detta stället heller, skulle ha två tabletter spm ska hindra blödningen vid 1 men fick ringa på dom vid 3 då dom inte hade kommit än och då hade jag öven varit påå toa och började bklösa lite igen.
Dom kopplade upp mig på CTG för att kålla fosterljuden och mina sammandragningar.



Läkaren tycket att kurvan va bra så jag behövde inte flyttas till förlossningsavdelningen för att ligga uppkopplad under natten vilket va skönt.

Snart kommer dom med frulle : ) Jag är dö hungrig.

Skriver mera senare kanske.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0