. . .

Ja då har man inte skrivit på ett par dagar. Inte direkt något ovanligt men har inte gjort så mycket.
Har knappt kunnat sova på nätterna och försöker sova på dagen ist men det går inte det heller.
Så jag har varit sjukt trött.
Soffan och sängen har varit min bästis dom senaste dagarna.

Nu sitter jag och tittar på  så ska det låta med mamma och mormor.
Vi har ätit räkor :) Mumms.

Imon ska jag passa lil kusinen Alma i några timmar så hoppas att hon inte är bitter som hon brukar vara.
Men är ju själv med henne så brukar gå bra.
Kanske gå till lekplatsen så hon får leka lite och så jag kommer ut lite och inte bara sitta inne hela dagarna.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0