20.30

Igår kom jag hem från sjukhuset : )
Sjukt skönt att vara hemma igen. Måste dock ta det lugnt och jag har massa att göra men men det löser sig.

Idag så har jag varit hos barnmorskan Fidde följde med denna gången.
Sf måttet hade vuxit 2 cm så nu ligger det på 34 cm.
Enligt mig så är jag i vecka 34+0 idag men enligt barnmorskan så e jag 33+6 haha.
En dag hit och en dag dit. ;)

Sen så har jag inte gjort så mycket mera idag.
Jag och syster lagade mat och så har jag diskat och tvättat och tittat på tv : )
Och tittar på tv det gör jag nu me. Är sjukt trött men jag vill inte gå och lägga mig nu för då kommer jag att vakna jätte tidigt imon och det vill jag absolut inte.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0