13.37

Mormor körde mig till lägenheten för att jag skulle kolla lite post och så sen blev det till banken och skriva ut kontoutdrag och efter det till soc och lämna in allt så jag kan få mina pengar och kunna betala räkningarna. :)
En sak minder att tänka på nu.

Som vanligt sitter jag här vid datan och kollar runt på nätet : )
Snart så kommer Elin som jag inte träffat på ett tag och dricker kaffe med mig.
Ska kolla om hon har lust att följa med till lindex sen för tänkte köpa lite bebis kläder som jag har
tittat på men köpte dom aldrig men nu har jag bestämt mig för att köpa dom tror jag. hehe.
Dom e ju på rean så får se om dom e kvar idag kollade på dom igår. Så hoppas hoppas.

Det är ju fredag idag men jag ska ju ta det lugnt så vet inte riktigt vad man ska hitta på.
Syster drog till Malmö idag och mamma kanske ska iväg och då blir jag själv :(
Inte kul att vara själv.

Aja skriver senare

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0