This day

Igad ska har jag och Alicia varit i lerum
och träffat gudmor Rebecca :)
Fick titta på den lilla lägenheten.
Gud vilka fina tapeter dom hade : )
Och självklart när jag kommer dit
det första jag får göra är att montera skohyllan
och en liten byrå.
Så e det när man kan :) haha.

Efter vi hade fixat det så tog vi oss en lunch i lerum.
Och sen åkte jag hem till min kära mamma och va där
en liten stund drack kaffe och åt tacopaj :)
Gick och storhandla och mormor och mamma fick köra
hem allt till mig och jag tog bussen hem.
Så är det när man inte har med sig bilbarnstolen. haha.

Nu sover Alicia och jag sitter här.
Håller på med alla inbjudningskort till dopet men är snart klar.

Imon kommer Fidde och Mimmie hit och vid 2 så kommer
prästen och pratar om dopet.
När han e klar så ska jag kanske åka in till stan och träffa syster.

En bild på Alicia från igår :)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0