Today

Inte skrivit på ett par dagar som vanligt :) haha.
Men det har inte hänt så jätte mycket.
Och har inte haft en tanke på att skriva.

Alicia hade ju inte bajsat på ett tag.
Men på den 9onde dagen så bajsade hon.
Alltså igår.
Idag så har hon skrikigt väldigt mycket,
magknip skulle jag tro.

Och fidde har fått bekräftat att han e pappan som
jaghar sagt hela tiden.
Men han ville göra ett faderskapstest så nu vet han säkert.

Snart så kommer min mamma hit för hon vill träffa
sitt barnbarn :)
Ska bli trevligt.
Laga mat och tjöta.

Ikväll ska jag ringa min pappa och påminna honom
att han skulle komma hit i helgen och sätta upp
hyllorna i badrummet och gardinstängerna.
Så jag entligen kan hänga upp mina gardiner :)

Igår så storstädade jag här hemma och Emilia hjälpe till :)
Så nu är det rent och fint :)
Har sagt länge att jag skulle städa men har aldrig blivit av.
Gjort en massa andra saker ist. Thats me.
Can do that tomorrow. haha

Nu ska jag få min dotter att "prata" lite med mig
innan mamma kommer :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0