Sen sist.

Igår så kom jag hem från semestern med
mormor, moster och Alma.
Har varit en mycket trevlig vecka.
Med massa utflykter.

Vi var bl.a i Halmstad, Wapnö och tittade på kosorna,
ullared, havet, sia glass och mycket mera.

På vägen hem så stannade vi i varberg och fikade
och kollade runt.
Och jag och mamma stannade även på ikea i kollered
så jag köpte lite till hemmet och även lite ljus till dopet : )

Idag så har jag tvättat. Och det var inte lite tvätt, men
skönt att det är avklarat iaf.
Alicia ligger nu och sover efter många om och men.
Hon har inte sovit sen vi gick upp imorse vid typ 8
hoppas nu på att hon sover ett tag.
Så jag bara kan slappa.
Och kolla på vad jag behöver handla hem och till dopet.

Ska lägga in bilderna från kameran från dom sista dagarna
på semestern.
Så kommer snart upp ett inlägg med bilder :)

Och ska ta kort på vad jag handlade på ullared men
det får bli senare idag eller imon beroende på tid.
Orkar inte det nu iaf.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0