Onsdag

Ja idag så kom inte prästen som han sa att han
skulle. För när jag pratade med honom så sa han
vi ses i veckan då. Men icke.
När han ringde angående ett besök så va det antingen
innan han gick på semester eller efter och jag sa att jag kan
nu vilken dag som helst.
Han sa onsdag klockan 2 men aja då bokade han la in
ett besök efter sin semester då. Alltså 17 augusti och
dopet är 21 augusti.

Iaf så kom Fidde och Mimmie hit.
Jag bjöd på mat men Fidde fick fixa den¨så
jag kunde hoppa in i duschen.
Men jag hade fixat allt redan innan så det var bara att
lägga i stekpannan och hälla i ostsåsen så inget jobbigt.
Men pastan tyckte han va jobbig att hälla i det kokande vattnet.
Haha.

När dom åkte så har jag inte gjort så mycket alls.
Bara myst med dottern min och suttit vid datan och
tittat på tv. En allmänt seg dag bara.

Imon ska Alicia få 3 månaders sprutan :(
Och självklart väga och mäta. Ska bli roligt
att se hur stor hon e nu.
Nu har jag numera gått på kläderna i slt 62 men
hon kan fortfarande ha en del i 56. :)

Älsklingen när hon sov förut :)


´Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0