Fredag

Idag så åkte jag Alicia och min syster in till
stan för att fixa vagnen.
Det var fjädringen som hade pajat så dom
skulle fixa den.
När han hade plockat ner så såg han att han
inte hade alla saker som behövdes.
Han sa att han skulle fixa det med en annan lösning.
Och det skulle ta ca en timma.
Jag och syster gick runt och kollade lite och åt glass.
Sen så gick jag in på onoff och köpte en dvd spelare.

Dom ringde och sa att vagnen va klar att hämta.
När vi kom så fick jag ett nytt chassit ist för det gamla.
Så tydligen så gick det inte att fixa vagnen.'
Men nu har jag en vagn som inte gnisslar :)

Köpte även leksaker att ha på babyskyddet
och en bärsele.
Lägger upp bilder på det imon orkar inte ta kort på
det nu.

Alicia ligger och sover på soffan sen ett tag tbx.
Underar när hon vaknar så jag kan ge henne mat
och sedan gå och lägga mig :)
Dock så är jag inte trött nu men hon ska ju somna igen sen.

Nä nu ska jag fortsätta att titta på tv.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0