. . .

Nu ligger Alicia och sover i sin säng :)
Och jag sitter vid datan. 
Och kokar ris så jag kan äta mat är sjukt hungrig nu :)

Och så håller jag på att kollar upp adresser till Fiddes släktingar 
som ska bjudas på Alicias dop så man kan skicka iväg 
inbjudningskorten, börjar äna bli dax att göra det nu.

Och börja planera vad som behövs köpas och vad 
man ska bjuda på.

På lördag så åker jag, Alicia, mormor, min moster och kusin Alma
till en stuga i Ugglarp och ska vara där i en vecka.
Ska bli skönt att komma iväg :)
Så måste börja packa så jag får med mig allt som behövs.
För åker nog till mamma och sover där från fredag till lördag.
Mormor bor ju nära mamma så slipper hon hämta  mig på 
lördag morgon. 
Bara att vi får åka och hämta packningen som ska med.
Måste kolla med henne hur hon jobbar bara :P
För jag får inte med mig det på bussen.
Moster skulle iaf hämta vagnen på fredag
och då kanske hon kan ta med sin packningen med. 
Ska kolla på den saken.
Jag får ta och ringa mormor och se vad hon säger.

En härlig bild på Alicia. Man blir ju bara glad när man ser den :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0