Besök

Igår så hade jag fika besök av Melissa och Sara.
Gjorde en kolapaj och bjöd på.
Dock så misslyckades jag med pajen men
den var god ändå :)
Sen så kom Emilia hit och sov över.
När Melissa och Sara drog så gick jag och Emilia
och åt pizza (jag åt) hon tog en öl.

Sen så träffade vi Denise och gick en liten
promenad och tjötade.
Efter det så gick vi till Melissa och satt och tjötade
och hade trevligt.

Tänkte ladda upp en bild på Alicia och mig
när vi väntade på pizzan men det cpar.
Får testa senare om det går.

Nu gör jag inte så mycket har precis badat Alicia
så nu ligger hon naken på golvet och leker under babygymmet.
Hon börjar tycka det är tråkigt.
Nu fivk hon hicka med. Stakare.

Aja får gosa med min dotter nu.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0